پنج شنبه , مهر ۲۶ ۱۴۰۳
نمک پودری

بازار فروش نمک پودری ایران

بازار فروش نمک پودری ایران، سنگ نمک پودر شده، نمک آردی یا پودری ریزترین نوع نمک در سرند و چکش نمک کوبی می باشد که برای صنایع خوراک دام و طیور، کارخانه یخ سازی، امکان ارسال به سراسر کشور.

اگر یک کیسه نمک پودری و آرد را رو به روی شما قرار دهند به احتمال زیاد بدون چشیدن آنها قادر به فهمیدن تفاوت آنها نخواهید بود. نمک های پودری مانند آرد فاقد دانه بندی میباشد و کاملا به صورت پودر میباشند.

استفاده از نمک پودری در صنعت

به طور کلی از این دسته از نمک ها بیشتر در صنایعی که بلور های ریز نمک میتوانند در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد کنند استفاده میشود. این نوع از نمک در صنایع مختلفی کاربرد دارد. از جمله این صنایع میتوانیم به صنایع تولید اسید و کلرسازی، در ساخت ضد یخ، تولید غذای دام و طیور، صنایع تولید کاغذ و چرم و… اشاره کنیم.

یکی از نکات مهمی که پس از خرید نمک پودری باید به آن توجه کنید، شرایط خاص و نگهداری آن است. این مواد به دلیل دانه های ریزی که دارند به سرعت رطوبت هوا را جذب میکند و به کلوخه های جامد تبدیل میشوند. شرایط ایده آل برای نگهداری نمک های پودری در محیطی به دور از رطوبت و در بسته بندی هایی مخصوص که هوا در آن جریان نداشته باشد میباشد.

نمک پودری

نحوه تولید پودر سنگ نمک

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که نحوه تولید پودر سنگ های نمک چگونه است. به منظور تولید پودرهای سنگ نمک ابتدا باید سنگ را در آسیاب خرد کنند. پس از خرد شدن کامل سنگ نمک، تکه های خرد شده روی سرند لرزان میروند. در این قسمت است که نمک های پودری براساس سایز و اندازه دانه ها طبقه بندی میشوند. نمک های پودری به طور معمول قطری بین ۰ تا ۰٫۸ میلی متر دارند.

نمک پودری

صادرات نمک پودری

همانطور که در قسمت های بالاتر نیز اشاره کردیم، نمک پودری در صنایع کاربردی گسترده دارند. از این رو تقاضا برای نمک های پودری در بازارهای جهانی بالا است. کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین کشور های جهان که دارای منابع عظیم نمک معدنی است شناخته میشود. به همین دلیل یکی از راه های کسب درآمد صادرات و واردات محصولات و مشتقات مربوط به نمک میباشد.

به منظور صادرات نمک های پودری شما باید مجوز های مختلفی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت بهداشت داشته باشید. در قدم اول میتوانید تا کشور های مقصد خود را که خواستار واردات نمک های پودری میباشند را شناسایی و بازار هدف خود را پیدا کنید.

نمک پودری

سپس میتوانید تا از طریق روش های قانونی اقدام به صادرات نمک های پودری به دیگر کشورها کنید. نمک های پودری در کشور های صنعتی مانند کشور های شرق آسیا و یا برخی از کشور های اروپایی بازار خوبی دارند.

منبع: مرکز صادرات سنگ نمک هالیتو

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir

همچنین ببینید

نمک پودری

کارخانه نمک پودری بدون کریستال کیسه لمینت

کارخانه نمک پودری بدون کریستال کیسه لمینت، از آنجا که نمک پودری قدرت جذب رطوبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button+989129380188