یکشنبه , شهریور ۲۵ ۱۴۰۳
سنگ نمک پخت غذا

تولید کننده سنگ نمک برای پخت غذا

تولید کننده سنگ نمک برای پخت غذا، سنگ نمک تخت، تابه نمکی، تخته سنگ نمک، ابعاد ۲۰* در ۳۰ ضخامت ۵، سنگ نمک تخت تک نفره ۱۵ در ۲۵ ویژه رستورانها، برای سفارش عمده تماس بگیرید.

سنگ نمک پخت چیست؟

سنگ نمک پخت یک روش پخت غذا است که در آن غذا روی یک سنگ نمک طبیعی پخته می شود. این روش در برخی کشورها، به خصوص در آسیای جنوب شرقی رایج است. برای پخت غذا با سنگ نمک، ابتدا باید یک سنگ نمک طبیعی به شکل صاف و مسطح پیدا کرد. سپس سنگ به مدت ۳۰ دقیقه در فر با درجه حرارت ۲۲۰ درجه سانتیگراد قرار داده می شود تا به دمای مطلوب برسد. پس از اینکه سنگ گرم شد، غذای مورد نظر روی آن قرار داده می شود. سنگ نمک باعث می شود که غذا نه تنها از نسوزد، بلکه از طعم و عطر بهتری هم برخوردار شود.

از جمله غذاهایی که می توان با سنگ نمک پخت، ماهی، گوشت، سبزیجات، تخم مرغ و نان هستند. برای سنگ نمک پخت باید درجه حرارت مناسبی برای سنگ و غذایی که می‌خواهید بپزید انتخاب کنید تا از سوختن غذا جلوگیری کنید.

سنگ نمک پخت

ماهیتابه نمکی چیست؟

ماهیتابه نمکی یا تالاب نمک، یک اکوسیستم آبی است که در مناطقی با آب و هوای خشک و بیابانی یافت می شود. آب آن غنی از نمک و مواد معدنی است. این ماهیتابه شامل آب شور و حوضچه های کوچکی است که میزان نمک آنها بسیار بالاست و می تواند ۳ تا ۷۰ درصد باشد. برخی از موجودات زنده در این اکوسیستم شامل باکتری هایی هستند که مبدأ غذایی برای دیگر موجودات به حساب می آیند. ماهیتابه نمکی یکی از زیباترین و عجیب ترین محیط های طبیعی دنیا محسوب می شود که به علت ویژگی های منحصر به فرد آن، جذابیت زیادی دارد.

سنگ نمک پخت

استفاده از سنگ نمک برای پخت غذا

سنگ نمک یا همان سنگ آشپزی، سنگی با سطحی صاف و غیرمتخلخل است که برای پخت غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ از نمک هیمالیا، سنگ نمک لاهور و سایر معادن نمکی به دست می آید. با استفاده از سنگ نمک، غذاها می توانند طعم و مزه بهتری پیدا کنند. برخی از استفاده های معمول از سنگ نمک پخت عبارتند از:

  1. پخت گوشت و ماهی: سنگ نمک پخت برای پخت گوشت و ماهی به کار می رود. این سنگ مانند یک صفحه نمکی عمل می کند و با حفظ رطوبت و جلوگیری از چسبیدن غذا به سطح، موجب پخت بهتر و یکنواخت تر آن می شود.
  2. سرو میوه ها و سبزیجات: سنگ نمک برای سرو کردن میوه ها و سبزیجات نیز کاربرد دارد. با قرار دادن آنها بر روی سنگ نمک، طعم و مزه بهتری به آنها خواهید داد.
  3. سالاد: برای سرو سالاد نیز می توان از سنگ نمک استفاده کرد. سنگ نمک به عنوان ظرف سرو به کار میرود و به سالاد طعم و مزه خوبی میدهد.
  4. طعم دهی به نوشیدنی ها: برخی از افراد سنگ نمک پخت را به عنوان یکی از عوامل طعم دهی به نوشیدنی هایشان مثل مارتینی و ماهیتو استفاده می کنند.

سنگ نمک پخت

تولید کننده سنگ نمک پخت غذا

سنگ نمک پخت برای پخت غذاها در بسیاری از کشورها مانند پاکستان، هند، نپال و افغانستان تولید می شود. همچنین در برخی کشورها مانند چین، تایوان، مالزی و تایلند نیز تولید می شود. تولید کنندگان سنگ نمک در هر کشوری می توانند با توجه به قابلیت ها و منابع موجود در منطقه خود، از نمک هیمالیا، سنگ نمک لاهور، سنگ نمک خلیج فارس و سایر منابع نمکی استفاده کنند.

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تولید کننده سنگ نمک تخت، ماهیتابه نمکی در ایران می باشد.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir

همچنین ببینید

سنگ نمک پخت

سنگ نمک تخت ابعاد کوچک و بزرگ برای پخت غذا

سنگ نمک تخت ابعاد کوچک و بزرگ برای پخت غذا، سنگ نمک مخصوص سرو غذای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button+989129380188