یکشنبه , شهریور ۲۵ ۱۴۰۳
نمک قرمز

خرید نمک قرمز خوراکی صادراتی گرمسار

خرید نمک قرمز خوراکی صادراتی گرمسار، خرید نمک قرمز، فروش نمک صورتی، صادرات سنگ نمک نارنجی، تامین ماهانه ۱۵۰۰ تن نمک صورتی و نارنجی، صادرات نمک صورتی و قرمز ویژه هند و ترکیه.

خواص نمک قرمز در طب سنتی

نمک قرمز از پودر شدن سنگ نمک قرمزی که از سنگ های معدنی موجود در شهرستان گرمسار استخراج می شود، به دست می آید. نمک قرمز خوراکی ماده ای است که در آشپزی حین پخت و پز و یا بر سر میز غذا مورد استفاده قرار می گیرد. نمک قرمز خوراکی جنبه تزئینی نیز داشته و در ساختن آباژور و لامپ از آن استفاده می شود. از آن جایی که نمک قرمز سرشار از آهن است، نسبت به نمک معمولی فواید بیشتری برای سلامتی دارد. نمک قرمز جنبه درمانی نیز داشته و در حوضچه های آب گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

متخصصان طب سنتی بر این باورند که نمک قرمز خوراکی برای افرادی که از بیماری کم خونی رنج می برند بسیار مناسب است. نمک قرمز به دلیل اینکه از درصد بالایی آهن برخوردار است، به خون سازی بدن کمک کرده و در درمان بیماری کم خونی موثر خواهد بود. متخصصان طب سنتی معتقدند که استفاده از نمک قرمز خوراکی علاوه بر این که عفونت را کاهش می دهد، در از بین بردن باکتری های مضر نیز سودمند خواهد بود.

نمک قرمز خوراکی

بازار فروش نمک قرمز گرمسار

متقاضیان و خریداران نمک قرمز خوراکی و یا سنگ نمک قرمز می توانند برای خرید این محصول به بازار فروش نمک قرمز گرمسار مراجعه کنند. کارشناسان و فروشندگان در این بازار از دانش و تخصص کافی در مورد ویژگی های این محصول برخوردارند. یکی از مزایای تهیه این محصول از بازار فروش نمک قرمز گرمسار ارائه قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت بالا می باشد. نمک قرمز خوراکی بدون هیچ گونه ناخالصی و بالاترین کیفیت در بازار فروش نمک قرمز گرمسار به فروش می رسد.

نمک قرمز خوراکی

صادرات نمک قرمز خوراکی

یکی از کمیاب ترین انواع سنگ نمک های رنگی در جهان، سنگ نمک قرمز می باشد. معادن سنگ نمک فقط در شهرستان گرمسار در استان سمنان و کشور پاکستان یافت می شود. اگر بخواهیم سنگ نمک قرمز گرمسار را با سنگ نمک پاکستان مقایسه کنیم، می توانیم بگوییم که سنگ نمک قرمز گرمسار دارای آهن بیشتر و ارزش غذایی بالاتری است. با وجود این ویژگی های برتر، سنگ نمک قرمز گرمسار از قیمت پایین تری برخوردار است.

نمک قرمز خوراکی

کشورهایی از قبیل ترکیه، هند و عراق از مشتریان همیشگی نمک قرمز خوراکی هستند. شهرستان گرمسار واقع در استان سمنان به عنوان بزرگترین تامین کننده و صادر کننده نمک قرمز خوراکی به کشورهای همسایه شناخته می شود.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir

همچنین ببینید

صادرات نمک

صادرات نمک صورتی و نارنجی به غرب آسیا

صادرات نمک صورتی و نارنجی به غرب آسیا، کشورهای عراق، امامرات، عمان و ترکیه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button+989129380188