یکشنبه , شهریور ۲۵ ۱۴۰۳
صادرات نمک

صادرات نمک یددار به گرجستان با مجوز بهداشت

صادرات نمک یددار به گرجستان با مجوز بهداشت، در کیسه های ۲۵ کیلویی لمینت، ید مخصوص بازار گرجستان، ارائه مجوز مربوطه جهت خروج نمک از مرز، به راحتی هر چه تمام تر، آمادگی تحویل ۵۰۰ تن نمک یددار هر ماه.

صادرات نمک یکی از مهمترین تجارت های انسان از زمان های گذشته تا به امروز است. خیلی از تجارت هایی که در زمان های گذشته وجود داشته اند، به دلیل تغییر سبک زندگی بشر امروزی منسوخ شده اند. اما نمک یکی از موادی است که سابقه تجارت آن به هزاران سال قبل باز می گردد. در روزگار امروز نیز با رشد تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، نیاز بشر به نمک کم نشده است. بلکه در مواردی شاهد افزایش نیاز به نمک هستیم. صادرات نمک امروزه در کشورهای مختلف دنیا انجام می شود و بسیاری از صنایع به این ماده معدنی مهم نیازمند هستند.

تاریخچه نمک در ایران

صادرات نمک یکی از فعالیت های مهم تجار ایرانی در گذشته و زمان حال است. ایران یکی از قدیمی ترین و بهترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان نمک در دنیا است. تاریخچه نمک در ایران طولانی می باشد. استخراج و استفاده نمک در ایران به هزاران سال قبل باز می گردد. تا جایی که در دوران هخامنشیان استخراج نمک به شکل گسترده انجام می شده است.

این مورد را می توان از اجساد مردان نمکی چند هزار که در معدن چهرآباد زنجان کشف شده اند، برداشت کرد. این مردان در حال استخراج نمک بوده اند که معدن ریزش کرده است. بعد این دوره همواره از این معدن نمک برداشت شده است. بازرگانان ایرانی به طور معمول نمک را به کشورهای مختلف همجوار ایران صادر می کردند.

صادرات نمک

 معرفی انواع نمک های معدنی

صادرات نمک از بین انواع مختلف نمک ایرانی انجام می شود. در ایران علاوه بر نمک معمولی می توان برخی انواع نمک های معدنی دیگر را مشاهده کرد. برخی از این نمک ها در دنیا بی همتا هستند. از جمله مهمترین آنها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • نمک آبی: یکی از انواع نمک های معدنی است که به دلیل داشتن پتاسیم رنگ آبی دارد. این نمک علاوه بر طعم عالی، خواص درمانی متعددی دارد. از جمله آنها می توان کنترل فشار خون، ضد استرس، افزایش ایمنی بدن و کمک به بهداشت دهان و دندان اشاره کرد.
  • نمک صورتی: این نمک با نام نمک هیمالیا نیز شهرت دارد. مصرف اصولی این نمک به سم زدایی بدن کمک می کند، در کاهش فشار خون تاثیر دارد و هضم غذا را تسریع می بخشد.
  • نمک کریستالی: یکی از انواع نمک های معدنی و تصفیه نشده نمک است که به صورت تکه های کریستالی موجود است. این سنگ نمک دارای کاربرد خوراکی، درمانی و تزئیناتی است.

صادرات نمک

صادرات نمک یددار به گرجستان

صادرات نمک یددار به گرجستان یکی از فعالیت های مهم مجموعه هالیتو است. ما در این مجموعه تخصصی با تکیه به غنی ترین معادن نمک ایران، بهترین نوع نمک ید دار ایرانی را به گرجستان صادر می کنیم. شما برای خرید و فروش و یا صادرات نمونه های مختلف نمک از جمله نمک ید دار می توانید با ما در تماس باشید.

صادرات نمک

برای ثبت سفارش صادرات و ارسال نمک یددار به گرجستان تماس بگیرید.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir

همچنین ببینید

خرید نمک گرمسار

خرید و فروش نمک گرمسار صنعتی و خوراکی

خرید و فروش نمک گرمسار صنعتی و خوراکی، فروش نمک آبی در تهران، مرکز فروش سنگ نمک تزیینی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button+989129380188