یکشنبه , شهریور ۲۵ ۱۴۰۳
نمک صدفی

نمک صدفی نمک دانه ریز نمک بدون ید صنعتی

نمک صدفی نمک دانه ریز نمک بدون ید صنعتی، از آنجا که نمک دانه ریز تولید بسیار محدودی دارد و به دلیل شباهت فراوان به نمک خوراکی متقاضی زیادی دارد لذا خریداران محترم می بایست همواره زودتر از اتمام موجودی انبار، برای سفارش خرید تماس بگیرند.

آشنایی با نمک صدفی

نمک ها در اندازه های مختلفی فرآوری می شوند. یکی از انواع نمک که پس از نمک های پودری کوچک ترین اندازه را دارد، نمک صدفی است. این نوع نمک به دلیل ساختار نرم و همچنین شفاف، بلورین و سفید بودن و شباهت ظاهری که به مروارید دارد، با نام نمک مروارید هم شناخته می شود. این نمک همچنین به نمک خوراکی هم شبیه است.

نمک مروارید از انواع نمک معدنی است و از معادن نمک استخراج می شود. این نمک کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف دارد. این نمک در صنعت دباغی، ساخت چرم، ساخت اسید، تولید لبنیات، تهیه نمک خوراکی و تصفیه آب آشامیدنی مورد استفاده قرا می گیرد. در واقع نمک صدفی از مهم ترین و اساسی ترین عناصر در صنایع گوناگون به شمار می رود.

نمک صدفی

تولید کننده نمک صدفی

با این که نمک مروارید از انواع نمک خوراکی نیست، اما از آن در صنایع مختلف برای تولید کردن مواد خوراکی استفاده می شود. نمک صدفی در مقایسه با دیگر انواع نمک، بیشترین مقدار خلوص را دارد. به طوری که خلوص این نمک، ۹۹ درصد تخمین زده شده است و از با کیفیت ترین انواع نمک به شمار می رود.

شباهت بسیاری که بین نمک مروارید و نمک خوراکی وجود دارد، باعث شده است برخی افراد سودجو نمک خوراکی را به عنوان نمک مروارید به فروش برسانند. پس برای خرید این نوع نمک، باید دقت کافی داشته باشید. اما معادن نمک صدفی در کجا واقع شده است؟ با کیفیت ترین نمک صدفی در ایران، از معادن سنگ نمک استان سمنان و شهر گرمسار استخراج می شود.

فرآوری این نوع نمک در کارخانه های نمک انجام شده و پس از آن آماده استفاده خواهد بود.

نمک صدفی

صادرات نمک صدفی به ارمنستان

کشور ایران به دلیل معادن نمک بسیاری که دارد، یکی از مهم ترین صادر کنندگان انواع نمک خوراکی و صنعتی به شمار می رود. کیفیت انواع نمک که از معدن های نمک ایران استخراج می شود، در نوع خود بی نظیر است. همین مسئله باعث شده است نمک معادن ایران در سراسر دنیا طرفداران زیادی داشته باشد. به طوری که امروزه انواع نمک صنعتی و خوراکی از ایران به کشور های مختلف صادر می شود.

نمک صدفی

ارمنستان یکی از کشور هایی است که هر ساله نمک صدفی و دیگر انواع نمک معادن گرمسار در ایران را خریداری می کند. همانطور که گفتیم، نمک مروارید از با ارزش ترین انواع نمک بوده و در صنایع گوناگون این کشور به کار می رود.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir

همچنین ببینید

فروش نمک صنعتی

فروش نمک صنعتی دانه ریز صدفی سایز ۱۳۰

فروش نمک صنعتی دانه ریز صدفی سایز ۱۳۰، نمک صدفی دانه ریز شباهت بسیار زیادی به نمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button+989129380188