شنبه , شهریور ۱۷ ۱۴۰۳
سنگ نمک دامی

کارخانه فروش نمک و سنگ نمک دامی

کارخانه فروش نمک و سنگ نمک دامی، انواع سنگ نمک سفید رگه دار، سنگ نمک سفید یک دست، نمک پودری، نمک شکری، کیسه های ۲۵ کیلویی، ارسال به سراسر کشور، کرمان، کرمانشاه، خوزستان، مازندران.

سنگ نمک دامی یکی از موادی است که در خوراک دام از آن استفاده می شود. استفاده از نمک در خوراک دام و طیور سابقه طولانی دارد. در واقع این محصول به عنوان یکی از ارزان ترین مکمل های غذایی دام ها شناخته می شود. امروزه با استفاده از این سنگ در خوراک یا کنار خوراک دام، به نوعی سلامت دام و طیور تضمین می شود.

سنگ نمک دامی به صورت پودر در خوراک یا بلوک های لیسیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. تامین سنگ نمک دامی از معادن نمک نقاط مختلف کشور انجام می گیرد. ما در ادامه در مورد این محصول مطالب بیشتری ارائه خواهیم داد.

خواص سنگ نمک برای دام

سنگ نمک دامی در زمره نمک های صنعتی است و یک مکمل طبیعی خوراک دام می باشد. نمک با ورود به معده دام میکروب ها و انگل های مضر را نابود می کند. این کار باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش دام می شود. در نتیجه رشد دام بهتر انجام می شود. از دیگر فواید نمک دام می توان به جذب بهتر اسیدهای آمینه و تنظیم مایعات موجود در بدن دام اشاره کرد.

همچنین سنگ نمک حیوانی تقویت عضلات داخلی، بهبود سیستم عصبی  و هورمونی دام را باعث می شود. نتیجه این اقدام بهبود وزن و شیر دام است.

سنگ نمک دامی

چرا به گاو نمک می دهند

سنگ نمک دامی با هدف کلی تجاری به دام ها داده می شود. در واقع نمک به بهبود عملکرد بدن گاو کمک می کند. دام با خوردن یا لیسیدن سنگ نمک مجبور به نوشیدن آب زیاد می شود. این موضوع اشتهای دام را افزایش می دهد. در نتیجه وزن و میزان شیر دام افزایش پیدا می کند. نمک به دو شکل مستقیم و غیر مستقیم به گاو داده می شود.

در روش مستقیم سنگ نمک در کنار گاو قرار می گیرد، به واسطه شوری گاو میل به لیسیدن آن می کند. در روش غیر مستقیم این نمک در قالب خوراکی های مختلف به گاو داده می شود.

سنگ نمک دامی

بازار فروش سنگ نمک دامی

سنگ نمک دامی از نقاط مختلف ایران و با خواص و ویژگی های مختلف برداشت می شود. ما در این مجموعه بهترین انواع نمک دام را تامین و عرضه کرده ایم. در نتیجه شما می توانید بهترین انواع این محصول را از ما خریداری نمایید.

سنگ نمک دامی

مجموعه سنگ نمک هالیتو در زمینه فرش خرده و عمده سنگ نمک حیوانی فعالیت گسترده دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش این محصول می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

منبع: بازار خرید و فروش سنگ نمک

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir

همچنین ببینید

قیمت سنگ نمک دامی

قیمت سنگ نمک دامی

جدول قیمت سنگ نمک دامی جهت اطلاع درج شده است جدول قیمت سنگ نمک دامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button+989129380188